Comenzi

Ce trebuie să verific înainte de a intra în tură?

  • ai bateria încărcată la telefon, conexiune la internet și locația GPS activată
  • sunetul telefonului este setat pe general pentru a auzi intrarea comenzilor, iar notificările aplicației sunt pornite
  • ai la tine fondul de rulaj pentru achitarea comenzilor de tip cash
  • ai curățat geanta Tazz – folosirea unei alte genți duce la posibile penalizări sau suspendări
  • ai combustibilul necesar pentru ziua de lucru, dacă este cazul
  • circuli în siguranță, conduci preventiv și porți echipamentul de protecție corespunzător

Care sunt pașii de livrare a unei comenzi?

1. Cum accept o comandă în aplicație?

  • Când auzi sunetul din aplicație și vibrează telefonul, înseamnă că ai primit o comandă
  • o accepți glisând în dreapta butonul “Acceptă Comanda”, în timpul dat, sau îți va fi refuzată automat
  • odată ce ai acceptat o comandă, vei putea vedea screenul de Comenzi active, unde ai card negru pentru ridicare și card verde pentru livrare.
  • poți refuza maximum 3 comenzi pe zi, însă ratingul îți va fi afectat; dacă refuzi mai mult de 3 comenzi, vei fi scos din tură
  • respectă pașii din aplicație – îi găsești pe cardul din secțiunea “Pas în curs”; dacă schimbi ordinea, aplicația nu te va lăsa să treci la pasul următor
  • poți vedea detalii despre comandă dacă apeși pe cardurile “Ridicare” și “Livrare”: adresa, modalitatea de plată, distanța, cât timp mai este până când pasul respectiv devine intârziat, listă produse, mențiuni client etc.

Reține că în timp ce vorbești la telefon, (dacă e mai vechi) conexiunea la internet se oprește, deci ești invizibil pentru sistem și nu poți primi comenzi. Pentru a evita asta, încearcă să ai convorbiri scurte pe aplicații care folosesc internet, gen WhatsApp.

 

2. Cum ridic o comandă de la partener?

  • când ajungi la locația partenerului, apasă butonul “Am ajuns”
  • glisează butonul “Ridică comanda” în momentul în care ai ridicat comanda

 

3. Cum livrez o comandă la client? 

  • în pasul de livrare îți vor apărea toate detaliile clientului; fii atent și respectă mențiunile speciale
  • când ajungi la adresa clientului, apasă butonul “Am ajuns”
  • contactează clientul folosind una dintre cele 3 metode: telefon, sonerie sau interfon
  • glisează butonul de “Livrare” doar în momentul în care ai livrat comanda

Pentru anumite comenzi speciale, va fi nevoie să ceri clientului un cod PIN. Doar după ce adaugi PIN-ul vei putea finaliza comanda.

 

Pașii de contactare client:

  • apelează telefonic clientul pentru a-l anunța  ai ajuns cu comanda
  • apelul trebuie lăsat până la final, adică până răspunde clientul sau se închide automat apelul din aplicație
  • în caz că nu răspunde la primul apel, încearcă și variantele interfon /sonerie dacă este posibil
  • așteaptă 10 minute și încearcă să apelezi din nou clientul de minim două ori
  • dacă nu raspunde nici după aceste apeluri, se activează butonul „Anulează comandă” din aplicație; va trebui să urmărești indicațiile de acolo, iar comanda se va anula fără penalități

Ce tipuri de produse pot livra de la partenerii Tazz?

În cea mai mare parte a timpului (mai ales dacă ești pe bicicletă sau scuter) vei livra mâncare:

  • comenzi de la restaurante
  • cumpărături de la supermarket​

Alte tipuri de produse pot fi:

  • produse de la florării, farmacii​
  • bunuri de larg consum
  • electronice, etc.

 

Ce tipuri de comenzi pot primi?

1. Simple

  • ridici o singura comandă de la un partener și o livrezi la client

 

2. Multiple (combinate/ duble)

  • când ești rider de top s-ar putea să primești mai multe comenzi deodată
  • cel mai important este să fii atent și să respecți ordinea lor din aplicație

Ce fac dacă trebuie să returnez o comandă?

Pentru fiecare partener din Platforma Tazz există condiții speciale de retur în funcție de politica partenerilor și specificul produselor comercializate de către aceștia.

Dacă este cazul pentru una dintre comenzile tale, vei primi indicații specifice prin sms.

Te rugăm să respecți indicațiile primite, întrucât nereturnarea produselor indicate poate duce la sancțiuni, precum și la blocarea sumei aferente comenzii din soldul tău.

Cum pot să iau pauză?

Dacă deja lucrezi de câteva ore și ai nevoie de o pauză sau ai o urgență, intră în aplicație și apasă butonul „Pauză”.

Astfel, nu îți vor mai fi alocate comenzi în acel moment.